fredag 1 juli 2011

06 A song that reminds you of somewhere

Ja, alltså, det där med att uppdatera...

Hur som helst.

Mycket har hänt och mer ska hända. Första delen av äventyrsresan är betalad, jag har sett Coldplay live, i vår kanske jag ska turnera med Teater Zip igen, jag och min bror har "börjat om" våran relation, Nintendo ska släppa en ny konsol som heter något så töntigt som "Wii U" men som äntligen frälser alla som längtade efter sjukt snygg grafik och liknande ifrån företaget och Skyward Sword släpps till jul när jag inte är hemma i Sverige vilket betyder att jag inte kommer kunna utnyttja någon som helst förbokningsförmån av spelet. Och så vidare.

Resan med stor R närmar sig och nu börjar det bli pirrigt. Jag måste läsa på en massa om alla länder. Jag ligger efter. Men jag mår bra och sommarjobbet är inte allt för jobbigt när jag typ har halva släkten som jobbar med mig. Dessutom så håller vi på med att plöja igenom alla Harry Potter-filmerna i sommar så nästan varje dag har man något roligt att se fram emot. Närmast på schemat står dock ett 75års-kalas. Eller mest är det ett 50års-kalas. Det ska bli trevligt. Jag gillar min svärfamilj.


Nu till låten.

Jag är lite lat så det blir en sång som påminner mig om Wendelsberg. Gymnastiksalen för att vara mer specifik. Denna dansade vi till i ettan och visade upp för parallellklassen. Skräckslagna var de flesta. Inte jag, jag älskar att göra bort mig inför andra, det tackar jag min gamla revy för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar