fredag 10 december 2010

What Else Is There?


Alla är trötta, slutkörda, och lite sura. December 2010 blev visst en ångvält. Men egentligenegentligen så har en massa lättats från våra axlar. Okej, nästa vecka blir nog allas axlar lite lättare. Deras i alla fall. Jag själv ska jobba nästan hela veckan. Sista rycket. Typ.



Jag är också trött. Sur. Slut. Men jag vägrar vara den som ger vika nu. Jag blir mest arg när vi alla inte orkar något annat än att göra en matlåda till nästa dag och sen gå och lägga oss för att jobba sen igen.


Jag är dyster.

På samhället.


Prutt.



Det är vid sånna här tillfällen som det är skönt att begrava sig i musik. Röyksopp till exempel. Dom är mina frälsare just nu. "What Else Is There?" och "Vision One" speciellt.

1 kommentar:

  1. svar: jamen eller hur? tänk att folk ska ha så mycket förlegade åsikter. håll tyst om dem åtminstone? bah!

    hoppas allt är bra med dig! god fortsättning och sådär (och du borde blogga oftare förresten)

    :)

    SvaraRadera